Sun, pentru a patra oara, la sterling airlines, ca sa imi schimbe un nume de pe rezervarea de zbor (ca nu mai merg cu el, merg cu ea, sor'mea). Prima data cand am sunat nu aveam cardu la mine (pentru ca nu scria nicaieri ca o asa minora schimbare costa 80 de euro). A doua oara au schimbat numele, dar nu a mers cardul (banca transilvania si explicatia lor tampita: nu fucntioneaza pe toate siturile in aceasta perioada a anului #$%^@*&!!!) . A treia oara din nou nu a mers cardul, dar au reusit cumva sa stearga si numele meu de pe rezervare si sa lase rezervarea pe numele exului (ca da, stii, el ocupa doua scaune, nah, ca de-aia merge cu low cost, sa se intinda prin avion, pe-acolo). A patra oara eram deja exasperata si incep elegant cu "you screwed up my booking". Si tipul ma intreaba daca sunt din Ro si sunt si ne conversam in romaneste si ii explic tot ce vedeti mai sus si ca operatorii, si ca banca si ca una, alta. Si el tot nedumerit, sustinea intr-una ca ok, s-a rezolvat si ca o sa imi trimita pe mail rezervarea cu numele meu si al sora-mii. Bine, ca avea o romana mai stalcita si probabil nu a facut fata debitului meu...Si eu tot de bani, ca nu pot plati cu cardul acum, si bla bla tot ce zis BT. Si mi-a facut ziua. Nu m-a mai taxat aia 80 de euro pentru schimbare. Mi-a trimis rezervarea pe mail si totul e in ordine acum, fara bani. Dupa ce am inchis telefonul numa' inimioare si flori mai vedeam, chit ca iesisem afara din birou sa ma cert cu ei si era frig ca dracu. Extaz, nu alta!
Intrebare:
Daca nu eram amandoi vorbitori de romana, ma scutea de taxa aia?
Sau e vorba de o companie respectabila care mi-a facut un discount pentru ca mi-au incurcat numele si am fost nevoita sa sun de atatea ori? Si oricum, daca era un alt operator, ar fi facut la fel?
Pentru ca, traind in Ro, am fost extaziata toata ziua de intamplare si am povestit-o in stanga si-n dreapta. Dar pana la urma ma gandesc ca e normal sa nu ma taxeze daca au gresit. Sau nu? Nu mai stiu, oricum, am senzatia ca am o perceptie usor distorsionata asupra a ceea ce e normal sa faca o firma sau whatever distribuitor de servicii cand greseste fata de client. Si din cauza asta, tin sa ii multumesc baiatului roman care e operator la sterling airlines.
Sarumana'. You made my day!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu