miercuri, 25 martie 2009

Doo cheştii

1. Să mă despart de primul meu job a fost mai dificil emoţinal decât despărţirile de orice iubit, vreodată. Încă mă simt goala pe dinăuntru un pic, deşi ştiu că asta e ce trebuia să fac ca să îmi revin din amorţeală. Şi sper că o să reuşesc şi ca freelancer, pentru că nu mă simt in stare să ma stabilizez in următoarele câteva luni.

2. Am 27 de ani şi obsedez de vreo săptămână după Twilight, un film, 4 cărţi şi vampiri îngrozitor de frumoşi. Sunt la cartea 3 şi reuşesc iar să citesc 400 de pagini pe zi, şi să ţin minte fiecare amănunt. Conştientizez (cred...) că e stupid şi pueril, dar îmi dă fluturaşi în stomac, îmi aminteşte de adolescenţă şi mă ţine într-o lume paralelă, departe de alte goluri în care nu îmi permit să cad (e ex. punctul 1.). Edward Cullen îmi face ficare zi, şi, aaaahhhhh, ştiu cât de absurd e, nu sunt sănătoasă la cap, mă declar complet dusă cu pluta, dar e aşa de mişto sentimentul, de zici că nu am trăit de ani de zile nimic, nimic.
Cum zice tata, am probleme la mansardă. Dar Edward merită un post separat, în aprilie, normal, aşa că încheie aici şi vă las să râdeţi şi să judecaţi.

Un comentariu:

Cionk spunea...

Eu nu rad...mai ales ca eu am imprasitat virusul :) si abia astept sa termini si cartea a 4'a...ca nu am cu cine sa obsedez