marți, 21 aprilie 2009

Aprilie, în sfârşit! No more Edward Cullen :)

Oare ce m-a apucat şi pe mine să cred că în aprilie o fi bine? Zău că nu pricep ce am gândit. Până una, alta, e cald afară măcar. Ah, şi eu, freelancer cică, nu mă pot organiza de nicio culoare, că zici că de când nu mai am birou lucrez non stop, nu tu sâmbătă, dumnică şi din alea. Şi dacă nu chiar lucrez, mă gândesc la ce o sa lucrez, la ce am făcut, la ce n-am făcut şi trebuia să fac. Şi azi, oribiiiil... azi toată lumea a vrut ceva de la mine. Până şi la o lucrare prezentată acu doi ani am o referinţă lipsă pe care e musai să o rezolv azi. Să nu mai vorbesc de altele, că mă ia cu dureri de cap.

Să revenim la ce ne doare şi la ce am promis. Aşadar Edward Cullen. Că am zis că zic de el. Da nu prea mai ştiu ce. Eram curioasă dacă mai sunt oameni relativ decenţi şi în relativă deplinătate a simţurilor şi raţiunii care obsedează pe tema asta. Şi mai sunt. Nu mulţi. Aş vrea să văd reacţia anumitor persoane în mod special, ca să mă conving (de exemplu G, da ea are o fetita mica acuma şi nu îmi permit nici măcar să sugerez). Nah, da oricum, sentimentu s-a mai estompat. Şi cât mă enerva că există, atât mă calca pe nervi că a dispărut. La modul că aş mai citi 1000 de cărţi cretine care să nu mă lase să dorm, numai să îl mai am o tzâră pe Edward (Robward, Bedward, whatever), sau nici nu ştiu dacă pe Edward, da setea aia de să vezi ce se întâmplă mai departe, chiar dacă în realitate ştii foarte bine ce se întâmplă mai departe şi cum se gată povestea. Noh, şi ca să mai ameţim sentimentu, mă uit la tot felu de clipuri făcute de fani, ascult soundtracku şi am vazut filmu de 3 ori. Ştiu că se poate să te uiţi la el de 18 ori, da mai este vreme...who knows. Ok...acum recitind un pic ce am scris, văz că nu despre edward am scris, că tot despre mine. Atâta self absorbtion mai rar. Ce pot să zic? E flawless. Sau nu e, da ştiu câteva care l-ar accepta aşa cum e el, lipsit de personalitate şi agresiv. Have it your way.
Un pic de concluzii:
Aşadar, Edward rămâne la mine pe desktop şi abia aştept noiembrie pentru filme. Mă duc la berlin în mai. Ţin nişte traininguri zilele astea. În 30 aprilie am concursul EPSO. Vreau sa aduc un festival de scurt metraje la cj, foarte tari filmele, pe europeanization si efectele ei asupra vietii cotidiene (asta nush când se întâmplă, da e proiectul cel mai drag de până acum, bineînţeles, ca toate proiectele din care nu câştig niciun ban). Am planuri pentru iulie şi august, mai mult sau putin de vacanta, da oricum, implica munte si bere.

So, life does not suck at full capacity!



2 comentarii:

Vilhelm man spunea...

Succes in ceea ce faci si distractie placuta!

Ana Maria Suciu spunea...

:D Sarumana! Sa fie