marți, 16 februarie 2010

Avem nevoie si de iarba!

Pana acum nu am scris niciodata nimic specific despre joburile si proiectele mele. De data asta ma incanta foarte tare proiectul la care lucrez si simt nevoia sa il impartasesc.
Tadadadadam:
Avem nevoie si de iarba!
Si sus e bannerul mare si lat! Mai multe varainte de bannere gasiti pe site.

Mi-e tare drag proiectul asta! Prima data pentru ca nu am mai lucrat pe mediu si e ceva ce ma preocupa (cumva... nu la modul extern), plus ca o mica pauza de la transparenta si reforma administrativa e benefica (am si un proiect din ala, no worries!). A doua oara pentru ca da, buna-mea de la Ighiel arunca gunoiul menajer in raul ce trece prin sat pentru ca asa a facut de cand e si pentru ca nu exista o alternativa la acest obicei total aiurea ... si pentru ca nu stie altfel, si pentru ca in unele sate nu exista colectare punct, de unde si selectiva... Si a treia oara pentru ca putina participare civica nu strica niciodata! Mai ales daca problema arde (oxigen?!). Sunt sigura ca sunt probleme mult mai mari de atat! Le astept la concurs :)

Revin cu detalii, daca merge bine!

Later edit: zice mama ca si la ighiel au tomberoane, cu scuzele de rigoare ca n-am stiut. Oricum, nu le au de multa vreme si imi fac griji si ca obiceiurile nu s-au schimbat.

Un comentariu:

Anonim spunea...

hehe,
first time you talk about your job
we're honored

io