sâmbătă, 6 februarie 2010

Anul meu - rezumat

E februarie si implinesc un an de solitudine. Ceea ce e de bine, in caz ca te intrebi. Un an in care am crescut ca altii in 10 si am experimentat cat in 5, pierduti prin alte parti, cu alte ocazii. Deci ce am facut eu in anul meu: prima data am plans ceva galeti de lacrimi timp de vreo saptamana, dupa care am decis sa trec peste, dupa care schizofrenia nu m-a lasat si am avut o chestie de rebound cu un vampir dintr-o carte. Am facut niste youth work si niste chestii outdoor care au fost life changing cu adevarat si care m-au readus inapoi, poate nu intreaga cum am fost dar cel putin senina si foarte (a se citi exagerat de) toleranta cu mine si tampeniile pe care am inceput sa le fac. Hedonism still rules my new life! Am invatat sa fiu trainer si mi-a placut, m-am impacat cu vechi fantome si am revazut prieteni vechi. Toata vara am fost patrunsa de un spirit mega libertarian si in dictionarul meu cuvantul limita are niste semnificatii pe care nu le mai interiorizez de mult. In final, si gasesc asta usor trist dupa 27 de ani de viata, am invatat sa ma accept si ne-am impacat asa de fain in ultima vreme ca iar adormim imbratisate - aproape in fiecare noapte.

Si apoi m-am mutat la Bucuresti, unde s-a dovedit a nu fi deloc naspa, da din contra. Nu mi se pare asa de diferit de Cluj, e la fel de aglomerat, soferii la fel de cretini, poate aerul e ceva mai poluat da noh... Da nici vorba ca oamenii is mai rai si mai nu stiu cum... adica io nu m-am intalnit numa cu oameni faini, acuma depinde si pe unde te duci si cu cine incepi o conversatie. Bine, is mai multi homelessi si de cateva ori era sa calc pe ei si m-am simtit tare vinovata. Dar astea sunt din alt capitol.

Si sunt aici de 2 luni si cred ca am luat decizia cea mai buna pe care puteam sa o iau. Asta e anul meu de singuratate vindecatoare si e un an care mi-e drag tareeeee. So, all good!

Da, inca mai fumez. Mai beau si mai stau in oras pana la 5 dimineata. Cateodata mi se face dor de Cluj, da nu de Cluj Cluj ca de Crista, Diru, Lex, Simo, Oana, Cheregi si toti cu care faceam chestii si care erau acolo si nu is aici decat telefonic. Pe de alta parte, e fun sa ma reinventez intr-un loc nou si sa imi construies o viata noua, asa cum vreau eu. Asadar, ma bucur de tot ce mi se intampla si ma simt asa bine cu mine ca nici nu mai are rost sa scriu, ca io scriu bine numa cand is deprimata.

2 comentarii:

maria spunea...

draga mea tu scri frumos tot timpul si eu sunt mandra de tine si de alegerea facuta important este ca tu sa te simti bine .Sper ca si anul care urmeaza sa fie foarte bun din to ate privintele sa fii implinita . te imbratiseaza muca

Crista spunea...

uh...ce dragutza e muca noastra :)
abia acuma am vazut postul cu mine si diru :D am citit ala cu iarba da rezumatu anului trecut nu l-am vazut :P
E bine ca ne-am vazut acum si ca ne-am plans live de toate dorurile de cluj. In rest ...ce sa zic...ne-om vedea la cluj :)) la un comeback scurt si funny

yours, Crista
hugs