marți, 27 aprilie 2010

3 converși la 10 mii


Azi am făcut ce nu mi-am imaginat vreodată că o să fac: am stat la coadă la un Converse store din Stefan cel Mare cam o oră și ceva. Și nu la coadă înăuntru, la coadă afară! Și nu singură, cu încă vreo 30 de cetățeni înaintea mea și câți s-or fi adunat după mine. Pe sistemul iese unul din magazin, intră următorul, așa funcționa toată chestia. Am făcut și poză, că nu știu când mai prind așa o coadă și mai ales la ce. Suprarealist!
Una peste alta, we were not bowling alone. În numele converșilor ce urmau să fie achiziționați, s-au creat coaliții, ușoare revolte cu intenții de nesupunere civică și socializare spontană cu necunoscuți. Pe ici pe colo, câte un ”Hai să spargem geamul! Hai să ne împingem toți!” plus un telefon la protecția cui o fi, că a consumatorului la fața locului nu, din moment ce nu se putea acționa decât în baza unei reclamații scrise.
Cu toată jena de a fi în această situație și cu promisiunea inclusă de a nu mai face așa ceva în viața mea, am achiziționat două perechi de teniși de toată frumusețea, la preț foooarte mic, adica 150 de lei împreună, că deh, o pereche i-am luat de la copii (verzi cu flori gaaalbenee).

6 comentarii:

Anonim spunea...

OMG!
E bine ca e langa mine Conversu.
Mi-a sunat sora mea marti si imi zice :CONVERS LANGA NOI!80 RON perechea.
Eu : OMG!Cand mergem?
Ea : Cand vin de la scoala.
Cand a venit de la scoala nu ne-am mai dus la Convers,ca era prea FUL.
Si tocmai azi ma duc,daca e aglomerat,ii omor paia :)).
Nu pot sa cred,convers langa mine :x.
Am uitat sa zic,sunt obsedata de conversi:)).

Ana Maria Suciu spunea...

Pai bafta! sa nu stai mult la coada! Si zi-ne si noua daca s-a mai schimbat situatia sau tot buluc e lumea la usa :)

Anonim spunea...

Duminica 2 mai, coada de peste 30 persoane... asa ca fapt divers...

Ana Maria Suciu spunea...

Tot ca fapt divers, duminica seara spre ora inchiderii nu mai era coada :)

miruna spunea...

am si eu o curiozitate: de ce sa stea cineva la o coada ingrozitoare si umilitoare pentru a cumpara niste tenisi de carpa, de care are TOATA LUMEA, cu 80 de lei, vezi doamne la reducere, cand ii poate lua din orice piata cu maxim 10 lei?? DE CE?

PS te salut ana. miss u. cand iesim la o bere?

Ana Maria Suciu spunea...

Mirunaaaa :)Pai ne vedem azi, pare-se! si dupa aia stabilim si berea aia.

la curiozitatea ta as zice ca din (i)ratiuni consumeriste si pentru ca e altceva, ma-ntelegi, daca pe partea din spate a tenisilor tai scrie All Star si nu All Studs sau altele mai dubioase. Dar da, a fost nasol la coada si nu mai fac!