duminică, 5 iulie 2009

Lucru din pat - post fara rost

De cand lucrez de acasa pierd vremea rau, rau. Nu mai am nici weekend nici nimic, parca si vad ca n-o sa am concediu-concediu, din ala in care nu te gandesti la nimic pe lume decat la lene si la ce bine e sa poti sa iti exerciti lenea altundeva decat la tine in pat. Da, nu numai ca lucrez de acasa, dar lucrez fix din varful patului, ceea ce intr-un fel mi se pare atat de cool si tot ceea ce ti-ai putea dori vreodata de la viata. Bine, ma doare spatele destul de tare din pricina asta, da' nu sunt inca pregatita sa imi cumpar un birou, ca tot ma gandesc ca ar trebui cumva sa imi gasesc un job la care sa merg, nu sa vina el la mine.

Ah, si la sfarsitul lunii merg in VIATA pentru trei zile, si abia astept. Si dupa aia la mare in Ro si dupa aia un pic la Budapest. Si cine mai stie pe unde...Pana una alta, imi tot setez deadline-uri care sa imi elibereze complet luna august, dorm cam 5 ore pe noapte, ies destul de des in lume si azi merg si la Ice Age 3 3D.

Un comentariu:

Timewarp spunea...

Interesant aia cu VIATA.. Pare o nebunie asa , dar interesant totusi .. Ceva care sa te scoata din cotidian