duminică, 20 septembrie 2009

Iară toamna asta...

Mă simt ca toamna, adică:

1. nu mă mai pot concentra la munci
2. orice fac are a face cu schimbări - vezi lăsat de fumat, decis schimbare job, decis schimbare tot de fapt, tuns scurt (soon!), decis să port fuste (să vedem...)
3. mă plâng non-stop şi la oricine are ghinionul să întrebe
4. sunt letargică
5. mă doare capul mai mult decât de obicei
6. am o fază de-astea, artistică sau cum să-i zic, la mine pe covor sunt foarfeci, tot felu de reviste ciopârţite şi cutii de carton ca să fac portmonee ca aici- cică upcycling; de fapt asta vreau să îi învăţ pe copiii de club să facă, dar o să vedem dacă îmi iese mie prima dată (mă îndoiesc, pare destul de complicat :)
7. sunt în general defocusată, nu am niciun reper altul decât că mâine e luni şi că am numai 3 deadline-uri mâine, şi nimic gata, ba chiar chestii neîncepute azi care tre terminate mâine.

8. tot, tot, tot mă plictiseşte şi mă enervează şi nu găsesc fir de zen şi energii pozitive în jur. Se pare totuşi că devin organizată din moment ce am numerotat chestiile de aici. Poate vine cu astenia :)

Niciun comentariu: