sâmbătă, 2 aprilie 2011

Ana goes clubbin? Eh, not really...

Asa, azi am ajuns intr-un club... finalmente, ca de mult vroiam sa dansez. Dar nu a fost sa fie... desi la club ii spune el dictador (drept pentru care te astepti sa fie muzica de un fel... cumva mai revolutionara poate???), era ataaaaat de mainstream ca deja sunt acasa si incerc sa ascult ceva cat de cat sa imi revin. Boooring!!!
Noroc ca au fost pe bar doua domnisoare care incercau sa presteze intru entertainment... dar una era total aritmica (si eu nu ma pricep delooooc la ritmuri & shit) si cu celulita iar cealalta avea un costum cu paiete aurii si nu m-am putut concentra pe dans in sine ca nah, eram usor orbita de toata chestia(la asta nici celulita nu i-am vazut-o asa de sclipicioasa era :)))). Anyways, macar era ceva la care sa te uiti acolo, desi feminista din mine nah... a suferit un pic ca domnisoarele fac ce fac si probabil se simt si mandre de asta... ahhh
Plus ca am o situatie cu spatele din cauze de yoga... ma doare cand stau normal (aplecata/cocosata e normalul meu) dar ma doare si cand stau drept, ceea ce e un pic prea mult pentru orice pozitie in care m-as putea afla. Ma rog, am dansat (a se citi ca am stat in picioare si m-am balanganit cumva...) pe riana, pe parov stelar si cea mai buna melodie a fost aia cu are you gonna be my girl de la jet si care a durat in jur de 30 de secunde or smth... au mai fost nush ce melodii hip hop pe care parca mi le aduceam aminte din liceu (omfg, its like 2011, right ?!), niste madonne remixate rau si restu pe carari, habar nu am ce erau, dar oricum, suna ca si la dentist. Not funny.
In plus, doua beri si o techila nu mai fac lucrurile mai putin nasoale...

Simt nevoia de o melodie relativ mainstream pe care io cu drag as dansa/balangani intr-un club:

2 comentarii:

cristi spunea...

Ana, scrie mai des... nu scrii rau deloc... si crede-ma decat sa citesc presa pe net dimineata, prefer sa te citesc pe tine...

Ana Maria Suciu spunea...

:) multam, incerc, da cumva se intampla ca atunci cand am chef/subiecte sa scriu nu am timp si cand am timp nu am nimic de zis :P